دانلود آلبوم ردیف آوازی به روایت عبدالله دوامی اثری از رهام شیرمحمد با کیفیت اصلی
Download Album Roham Shirmohammad – The Abdollâh Davâmi Vocal Radif

معرفی آلبوم ردیف آوازی به روایت عبدالله دوامی
گردآوزی: فرامرز پایور
آواز: رهام شیرمحمد
سهتار: محمدرضا شیرمحمد
اثر پیش رو اجرایی از ردیف آوازی استاد عبدالله دوامی بر مبنای آوانگاری استاد فرامرز پایور است که سعی شده وفاداری به مکتب و شیوهی دوامی مبنای اجرا باشد. این اثر در قیاس با اجرایی که از خود استاد در دست است از حیث تعداد گوشهها، مفصلتربودن برخی جملات و تحریرها و نیز استفاده از اشعار متفاوت حاوی مطالب تکمیلی است. برای آنکه کار، علاوه بر جنبهی آموزشی، جنبهی شنیداریـهنری نیز داشته باشد، این اثر به صورت ساز و آواز اجرا شده است.
♫ ♩ ♪ ♬ ♫ ♪ ♬ ♩ ♫ ♪ ♩ ♬ ♫ ♫ ♪ ♬
قطعههای آلبوم
(دستگاه شور)مقدمه (چهارمضراب شور استاد شهنازی) و درآمد خارا – درآمد شور (دستگاه شور) – کرشمه (دستگاه شور) – رهاوی (دستگاه شور) – سلمک (دستگاه شور) – قرچه (دستگاه شور) – رضوی با تحریر نشیب و فراز (دستگاه شور) – تحریر جوادخانی (دستگاه شور) – زیرکش سلمک (دستگاه شور) – عُزّال و حسینی (دستگاه شور) – ملک حسین (دستگاه شور) – دوبیتی، خارا و فرود (دستگاه شور) – شهناز (دستگاه شور) – قجر و فرود به شور (دستگاه شور) – گرایلی (دستگاه شور) – مقدمه، (چهارمضراب ابوعطا محمدرضا. شیرمحمد) درآمد و رامکلی (آواز ابوعطا) – حجاز (آواز ابوعطا) – چهارپاره (آواز ابوعطا) – خسرو و شیرین (آواز ابوعطا) – گبری (آواز ابوعطا) – مثنوی (آواز ابوعطا)
مقدمه (ضربی براساس نواختههای استاد فروتن)، دشتستانی و حاجیانی (آواز دشتی) – بیدگلی (آواز دشتی) – اوج (آواز دشتی) – گیلکی (آواز دشتی) – کوچه باغی یا غم انگیز (آواز دشتی) – سملی (آواز دشتی) – مقدمه، (چهارمضراب سعید هرمزی) درآمد سماع حضور، درآمد، درآمد دوم، حاجی حسنی، درآمد سوم (آواز بیات ترک) – جامعه دران (آواز بیات ترک) – دوگاه و مهدی ضرابی (آواز بیات ترک) – قطار (آواز بیات ترک) – امیری یا شهابی (آواز بیات ترک) – روح الارواح (آواز بیات ترک) – شکسته و ابول (آواز بیات ترک) – مثنوی (آواز بیات ترک) – مقدمه (چهارمضراب افشاری از محمدرضا شیرمحمد) و درآمد (آواز افشاری) – جامه دران (آواز افشاری) – میرزایی (آواز افشاری) – قرائی (آواز افشاری) – عراق (آواز افشاری) – مثنوی (آواز افشاری) – درآمد و حزین (آواز کرد بیات) – اوج (آواز کرد بیات) – مقدمه (چهارمضراب از استاد صبا) و درآمد (دستگاه نوا) – گردانیه (دستگاه نوا) – نغمه (دستگاه نوا) – نیشابورک (دستگاه نوا) – عشاق (دستگاه نوا) – راجع (دستگاه نوا) – عِراق (دستگاه نوا) – نهفت، خجسته و ملک حسینی (دستگاه نوا) – حسینی (دستگاه نوا) – نیریز کبیر (دستگاه نوا) – رهاب (دستگاه نوا) – مسیحی (دستگاه نوا) – ناقوس و تخت تاقدیس (دستگاه نوا) – شاه ختایی (دستگاه نوا) – مقدمه (چهارمضراب استاد صبا) و درآمد (دستگاه سهگاه) – زابل (دستگاه سهگاه) – مویه (دستگاه سهگاه)
شکسته مویه (دستگاه سهگاه) – مخالف با تحریر زنگ شتر (دستگاه سهگاه) – مغلوب (دستگاه سهگاه) – مثنوی مخالف (دستگاه سهگاه) – مقدمه (چهارمضراب ساخته محمدرضا شیرمحمد)، و درآمد (دستگاه همایون) – چکاوک (دستگاه همایون) – لیلی و مجنون (دستگاه همایون) – شوشتری (دستگاه همایون) – بختیاری (دستگاه همایون) – گوشه طرز و راز و نیاز (دستگاه همایون) – نی داوود (دستگاه همایون) – بیداد (دستگاه همایون) – اوج (دستگاه همایون) – موالیان (دستگاه همایون) – مقدمه (ضربی بر اساس نواخته استاد فروتن)، و درآمد (آواز بیات اصفهان) – جامه دران (آواز بیات اصفهان) – بیات شیراز (آواز بیات اصفهان) – بیات راجع (آواز بیات اصفهان) – عِراق با تحریر زنگ شتر (آواز بیات اصفهان) – اوج (آواز بیات اصفهان) – دوتکه (آواز بیات اصفهان) – سوز و گداز (آواز بیات اصفهان) – مثنوی (آواز بیات اصفهان) – صوفی نامه (آواز بیات اصفهان) – مقدمه (ضربی بر اساس نواخته ی استاد هرمزی)، درآمد اول و پنجه شعری (دستگاه ماهور) – داد با تحریر ساربانگ (دستگاه ماهور) – حصار، ابول و آذربایجانی (دستگاه ماهور) – نصیرخانی یا طوسی (دستگاه ماهور) – مرادخانی (دستگاه ماهور) – چهارپاره (دستگاه ماهور) – فیلی (دستگاه ماهور) – شکسته (دستگاه ماهور) – خاوران (دستگاه ماهور) – دلکش (دستگاه ماهور) – عِراق و حزین (دستگاه ماهور) – راک هندی (دستگاه ماهور)
صفیر و فرود (دستگاه ماهور) – راک عبدالله (دستگاه ماهور) – راک کشمیر (دستگاه ماهور) – نیشابورک (دستگاه ماهور) – نیریز (دستگاه ماهور) – مثنوی (دستگاه ماهور) – ساقینامه و صوفینامه (دستگاه ماهور) – مقدمه (چهارمضراب استاد صبا) و درآمد (دستگاه چهارگاه) – زابل و پنجه مویه (دستگاه چهارگاه) – رجز (دستگاه چهارگاه) – حدی و پهلوی (دستگاه چهارگاه) – حصار (دستگاه چهارگاه) – مخالف (دستگاه چهارگاه) – مغلوب، نغمه مغلوب و حزان (دستگاه چهارگاه) – منصوری (دستگاه چهارگاه) – مقدمه (چهارمضراب بر اساس ردیف آقا حسینقلی)، درآمد اول و درآمد دوم (دستگاه راست پنجگاه) – پنجه شعری (دستگاه راستپنجگاه) – پروانه (دستگاه راستپنجگاه) – نغمه (دستگاه راستپنجگاه) – روحافزا (دستگاه راستپنجگاه) – پنجگاه (دستگاه راستپنجگاه) – عشاق و سپهر (دستگاه راست پنجگاه) – نیریز با سپهر (دستگاه راست پنجگاه) – بیات عجم (دستگاه راستپنجگاه) – محیر و قرچه (دستگاه راست پنجگاه) – مبرقع (دستگاه راستپنجگاه) – طرز (دستگاه راستپنجگاه) – لیلی و مجنون (دستگاه راستپنجگاه) – ماوراءالنهر (دستگاه راستپنجگاه) – ماوراءالنهر نوعی دیگر (دستگاه راستپنجگاه) – راک (دستگاه راستپنجگاه) – صفیر (دستگاه راستپنجگاه) – راک عبدالله (دستگاه راستپنجگاه) – راک کشمیر (دستگاه راستپنجگاه)
تاریخ انتشار : فروردین 1402
سبک: کلاسیک ایرانی
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهور
مجموعه تصاویر آلبوم – تیزر
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
دانلود آلبوم ردیف آوازی به روایت عبدالله دوامی با لینک مستقیم
سایت بیپتونز : آلبوم با کیفیت اصلی نسخه FLAC
آلبوم با کیفیت خوب 320
آلبوم با کیفیت متوسط 128